Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (56)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Биков В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Биков В. Ю. 
Дистанційні технології навчання в забезпеченні реформування освіти України / В. Ю. Биков // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему запровадження систем дистанційного навчання в освіті України. Наведено специфічні якісні властивості дистанційної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тимченко А. А. 
Основи системного проектування та системного аналізу складних об'єктів : Підруч. для студ. вищ. закл. освіти: У 2-х кн. Кн. 1. Основи САПР та системного проектування складних об'єктів / А. А. Тимченко; ред.: В. І. Биков. - К. : Либідь, 2000. - 270 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Викладено концепцію системного проектування САПР як складної організаційно-технічної системи, що розвивається, орієнтованої на вирішення проблеми побудови проектного рішення. Наведено основні методичні положення щодо розробки видів забезпечення сучасних САПР. Значну увагу приділено основам побудови САПР та програмно-методичним засобам системного проектування складних об'єктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: К42-5-05я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343423 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Биков В. Ю. 
Планетарій як засіб навчання : Навч. посіб. / В. Ю. Биков, М. Т. Мартинюк, І. А. Ткаченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 87 c. - Бібліогр.: с. 86. - укp.

Наведено шляхи відновлення та модернізації системи засобів навчання астрономії за умов переходу на новий зміст шкільної астрономічної освіти, розкрито організаційно-педагогічні засади навчального процесу в навчально-методичному центрі "Планетарій". Проаналізовано дидактичні можливості мультимедійних засобів навчання, описано системи небесних координат.

Приведены пути обновления и модернизации системы средств обучения астрономии в условиях перехода на новое содержание школьного астрономического образования, раскрыты организационно-педагогические основы учебного процесса в учебно-методическом центре "Планетарий". Проанализированы дидактические возможности мультимедийных средств обучения, описаны системы небесных координат.


Індекс рубрикатора НБУВ: В6Х1л + В6 я72

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шут М. І. 
Демонстраційний експеримент з фізики : Навч. посіб. / М. І. Шут, В. Ю. Биков, О. М. Кучменко, І. І. Адаменко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т засобів навчання АПН України. - К., 2003. - 234 c. - Бібліогр.: с. 232-233. - укp.

Систематизовано досвід ефективного використання унікальних демонстраційних приладів, які є на кафедрі загальної фізики НПУ ім. М.П.Драгоманова. Наведено дидактичне обгрунтування демонстраційного експерименту, описано класичні демонстації з курсу загальної фізики. Розглянуто особливості демонстрування реактивного руху за допомогою сегнерового колеса, а також маятника Максвелла. Описано механічну модель поляризатора та аналізатора, а також модель для ілюстрування механізму розрядження.

Систематизирован опыт эффективного использования уникальных демонстрационных приборов кафедры общей физики НПУ им. М.П.Драгоманова. Приведено дидактическое обоснование демонстрационного эксперимента, описаны классические демонстрации по курсу общей физики. Рассмотрены особенности демонстрации реактивного движения с помощью сегнерового колеса, а также маятника Максвелла. Описаны механическая модель поляризатора и анализатора, а также модель для иллюстрации механизма разрядки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3я7

Шифр НБУВ: ВА639264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тимченко А. А. 
Основи системного проектування та системного аналізу складних об'єктів : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. Т. 1. Основи САПР та системного аналізу складних об'єктів / А. А. Тимченко; ред.: В. І. Биков. - 2-е вид. - К. : Либідь, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Висвітлено концепцію системного проектування системи автоматизації проектування (САПР) як складної організаційно-технічної системи, що розвивається, орієнтованої на розв'язання проблеми побудови проектного рішення, а також основні методичні положення щодо розробки видів забезпечення сучасних САПР.

Освещена концепция системного проектирования САПР как сложной развивающейся организационно-технической системы, ориентированной на решение проблемы построения проектного решения, и поданы основные методические положения относительно разработки видов обеспечения современных САПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.912-01 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Биков В. Ю. 
Моніторинг рівня навчальних досягнень з використанням Інтернет-технологій : [монографія] / В. Ю. Биков, Ю. М. Богачков, Ю. О. Жук; АПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2008. - 127 c. - Бібліогр.: с. 91-97. - укp.

Проаналізовано проблеми автоматизації експериментальних педагогічних досліджень з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на визначення рівня навчальних досягнень учнів методами тестування. Наведено загальну характеристику, встановлено призначення, завдання та функціональні можливості автоматизованої системи управління експериментальним педагогічним дослідженням. Висвітлено теоретико-методичні засади створення стандартних тестів визначення рівня навчальних досягнень, наведено методики оцінювання й аналізу тестових завдань, описано їх формати, розглянуто технічні дефекти. Запропоновано методи визначення надійності, валідності, роздільної здатності тесту, наведено модель Раша для опрацювання результатів тестування. Розроблено модель розрахунку вартості тестового іспиту.

Проанализированы проблемы автоматизации экспериментальных педагогических исследований с использованием информационно-коммуникационных технологий, направленные на определение уровня учебных достижений учащихся методами тестирования. Дана общая характеристика, установлены назначение, задачи и функциональные возможности автоматизированной системы управления экспериментальным педагогическим исследованием. Освещены теоретико-методологические основы создания стандартных тестов по определению уровня учебных достижений, приведены методики оценивания и анализа тестовых заданий, описаны их форматы, рассмотрены технические дефекты. Приведены методы определения надежности, валидности, распределительной способности теста, описана модель Раша для обработки результатов тестирования. Разработана модель расчета стоимости тестового экзамена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288.1

Шифр НБУВ: ВА712060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Антюфєєв В. І. 
Принципи побудови високоточної системи управління високошвидкісних літальних апаратів / В. І. Антюфєєв, В. М. Биков, О. М. Гричанюк // Системи озброєння і військ. техніка. - 2006. - № 1. - С. 7-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано узагальнену структурну схему високоточної системи управління на базі комплексування інерціальної навігаційної системи та кореляційно-екстремальної системи навігації високошвидкісних літальних апаратів за наземними орієнтирами.


Ключ. слова: система управління, літальні апарати
Індекс рубрикатора НБУВ: О534-082.022-05 + О571.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Антюфєєв В. І. 
Параметрична оптимізація багаторівневого алгоритму суміщення зображень у кореляційно-екстремальних системах навігації літальних апаратів / В. І. Антюфєєв, В. М. Биков, О. П. Ковтуненко, В. В. Чміль // Системи озброєння і військ. техніка. - 2007. - Вип. 2. - С. 25-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено розв'язання задачі пошуку оптимального щодо швидкодії кількості рівнів багаторівневого алгоритму суміщення зображень у КЕСН.


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Руденко В. Д. 
Бази даних в інформаційних системах : навч. посіб. / В. Д. Руденко; ред.: В. Ю. Биков. - К. : Фенікс, 2010. - 235 c. - укp.

Наведено основи теорії інформаційних систем (ІС) і баз даних (БД). Описано структуру, функції та класифікацію ІС, реляційну модель даних, порядок проектування БД ІС та особливості їх функціонування в мережах. Розкрито питання розробки та роботи з БД у середовищі Access 2007. Розглянуто повний цикл робіт з БД, починаючи з постановки завдання, розробки нескладної власної БД і закінчуючи імпортом-експортом даних та адмініструванням БД. Усі аспекти створення та роботи з БД описано на конкретних прикладах у режимі конструктора. Запропоновано значну кількість практичних робіт для самостійного виконання. Наведено загальні відомості про мову SQL, а також технологію та методику її використання для створення та роботи з простою БД. Розглянуто загальні відомості про систему керування БД MS SQL Server.

Освещены основы теории информационных систем (ИС) и баз данных (БД). Описаны структура, функции и классификация ИС, реляционная модель данных, порядок проектирования БД ИС и особенности их функционирования в сетях. Раскрыты вопросы разработки и работы с БД в среде Access 2007. Рассмотрен полный цикл работ с БД, начиная с постановки задачи, разработки несложной собственной БД и заканчивая импортом-экспортом данных и администрированием БД. Все аспекты создания и работы с БД описаны на конкретных примерах в режиме конструктора. Предложено значительное количество практических работ для самостоятельного выполнения. Приведены общие сведения о языке SQL, а также технология и методика его использования для создания и работы с простой БД. Рассмотрены общие сведения о системе управления БД MS SQL Server.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Алексєєнко Т. Ф. 
Біла книга національної освіти України / Т. Ф. Алексєєнко, В. М. Аніщенко, Г. О. Балл, І. Д. Бех, В. Ю. Биков; ред.: В. Г. Кремень; НАПН України. - К. : Інформ. системи, 2010. - 340 c. - укp.

Вперше в історії розвитку українського суспільства всебічно проаналізовано стан національної освіти. Визначено актуальні проблеми освітянської галузі та причини їх виникнення. Обгрунтовано шляхи подолання труднощів в освітній сфері та її розвитку в контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідентифікації. Висвітлено проблеми виховання моральної особистості, патріотичного громадянина, ініціативного працівника в освітньому та соціальному середовищах. Увагу приділено розвитку системи безперервної освіти, психолого-педагогічному забезпеченню медіаосвіти дітей і молоді, бібліотечно-інформаційному забезпеченню освітянської галузі України.

Впервые в истории развития украинского общества всесторонне проанализировано состояние национального образования. Определены актуальные проблемы образовательной отрасли и причины их возникновения. Обоснованы пути преодоления трудностей в образовательной сфере и ее развития в контексте глобализации, европейской интеграции и национальной самоидентификации. Освещены проблемы воспитания моральной личности, патриотичного гражданина, инициативного работника в образовательной и социальной средах. Уделено внимание развитию системы непрерывного образования, психолого-педагогическому обеспечению медиаобразования детей и молодежи, библиотечно-информационному обеспечению образовательной отрасли Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лапінський В. В. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України : монографія / В. В. Лапінський, А. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, В. Д. Руденко, В. М. Дем'яненко, В. В. Олійник, К. І. Скрипка, З. Савченко, В. І. Горбаченко; ред.: В. Ю. Биков; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2010. - 159 c. - Бібліогр.: 143 назв. - укp.

Розглянуто проблеми створення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для інформатизації системи освіти (СО). Розкрито науково-методичні засади створення засобів ІКТ, які базуються на дослідженнях СО України як об'єкта інформатизації. Визначено параметри СО, зокрема, структуру та види діяльності для створення типових засобів і систем інформатизації, їх ефективність за інформатизації певного об'єкта та виду діяльності. Увагу приділено техічним та електронним засобам навчання, технологіям організації й управління інформаційними ресурсами. Наведено рекомендації щодо створення та використання засобів ІКТ для закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:З81

Шифр НБУВ: ВА736614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Биков В. М. 
Методи формування неспотворених поточних зображень матричними радіометричними кореляційно-екстремальними системами при місцевизначенні високошвидкісних літальних апаратів : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.12.17 / В. М. Биков; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2010. - 35 c. - укp.

Досліджено актуальну наукову проблему розвитку теорії матричних радіометричних кореляційно-екстремальних систем в інтересах навігації високошвидкісних літальних апаратів. Встановлено, що застосування даних методів і методик теорії матричних радіометричних кореляційно-екстремальних систем навігації забезпечує ймовірність місцевизначення не менш, ніж 0,9 під час одночасного зниження середньоквадратичної похибки виявлення координат наземних об'єктів до 2 - 5 раз, у випадку застосування методів корекції междискретних і геометричних спотворень поточних зображень, а також урахування шумової температури обтічника, нерівномірно нагрітого по товщині та вздовж твірної.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О534 + О571.5-53

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Освіта в інформаційному суспільстві: до 25-річчя шкільної інформатики : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 13 - 14 трав. 2010 р., Київ / ред.: В. О. Огнев'юк, Л. Л. Хоружа, В. Ю. Биков; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благод. фонд сприяння розв. освіти ім. Б. Грінченка. - К., 2010. - 152 c. - укp.

Висвітлено етапи розвитку шкільної інформатики в Україні, розкрито теоретичні та практичні аспекти застосування нових інформаційних технологій в освіті. Розглянуто актуальні питання інформатизації позашкільної освіти еколого-натуралістичного спрямування. Надано оцінку фундаментальності змісту шкільної інформаційної освіти за рівнем стандарту. Досліджено віртуальні характеристики педагогічної реальності. Визначено інформаційно-комунікаційні й інформатичні компетентності вчителя інформатики. Запропоновано модель підготовки викладачів ВНЗ до здійснення дистанційного навчання. Висвітлено проблему підвищення ефективності електронного навчання у шкільній практиці. Розглянуто питання побудови програмних комплексів обробки текстів. Розкрито технології стандартизації програмного забезпечення. Визначено дидактичні засади оцінювання якості програмних засобів навчального призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 я431(4УКР) + З970.4 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Олійник В. В. 
Підвищення кваліфікації керівних кадрів професійно-технічних навчальних закладів за дистанційною формою навчання : навч. посіб. / В. В. Олійник, В. Ю. Биков, В. О. Гравіт, Л. Л. Ляхоцька, А. О. Чаусов; Нац. акад. пед. наук України, Ун-т менедж. освіти. - К., 2010. - 235 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти підвищення кваліфікації керівних кадрів професійно-технічних навчальних закладів за дистанційною формою навчання, питання змісту й організації навчального процесу та його забезпечення. Розглянуто стан професійно-технічної освіти в Україні, перспективи її розвитку з врахуванням процесів євроінтеграції та досвіду міжнародного співробітництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч469.514(4УКР)78 я7

Шифр НБУВ: ВА739030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коневщинська О. Е. 
Інформаційні та комунікаційні технології навчання в системі загальної середньої освіти зарубіжних країн : навч.-метод. посіб. / О. Е. Коневщинська, О. О. Гриценчук, О. Є. Кравчина, Г. П. Лаврентьєва, І. Д. Малицька; ред.: О. В. Овчарук, В. Ю. Биков; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 143 c. - укp.

Розглянуто місце та роль інформаційних і комунікаційних технологій в системі освіти країн Європейського Союзу. Розкрито психологічні та педагогічні засади підвищення ефективності електронного навчання. Проаналізовано форми та методи використання навчальних ресурсів освітніх мереж під час викладання дисциплін гуманітарного циклу в ЗНЗ зарубіжних країн. Обгрунтовано роль електронних бібліотек у професійній діяльності вчителя. Висвітлено психолого-педагогічні засади забезпечення інформаційної безпеки за умов використання телекомунікаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Богачков Ю. М. 
Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник / Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. І. Вольневич, О. П. Пінчук, А. Ф. Манако; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 159 c. - укp.

Викладено основні положення сучасних уявлень про відкриту освіту, а також поняттєво-термінологічний апарат відкритих педагогічних систем. Розкрито основні принципи та проблеми відкритої освіти. Висвітлено питання інформатизації системи освіти. Охарактеризовано взаємодію між учнями й учителями у дистанційній формі навчання. Розглянуто опосередкування засобами мультимедійних технологій суб'єкт-суб'єктних відношень під час реалізації навчально-виховного процесу. Описано різні типи дистанційного навчання школярів за ступенем дистанційності, індивідуалізації та продуктивності. Наведено основні критерії відбору засобів організації е-навчання. Подано характеристики програмного забезпечення для систем навчання. Системи управління навчанням і системи управління навчальним контентом розглянуто як програмні засоби дистанційного навчання. Розкрито проблему вибору платформи дистанційного навчання. Увагу приділено позитивним і негативним аспектам застосування вебінару та віртуального класу для підтримки групового навчання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Електронні бібліотечні інформаційні системи наукових і навчальних закладів : колект. моногр. / О. М. Спірін, С. М. Іванова, О. В. Новицький, В. А. Резніченко, З. В. Савченко; ред.: В. Ю. Биков, О. М. Спірін; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 175 c. - Бібліогр.: с. 144-160 - укp.

Розглянуто базові основи створення та функціонування інформаційного простору електронних бібліотек (ЕБ) наукових і навчальних закладів. Досліджено науково-термінологічний апарат створення та функціонування ЕБ, визначено їх функціональні можливості. Описано технологію створення ЕБ на основі програмного забезпечення EPrints. Розкрито передумови проектування та впровадження ЕБ наукових і навчальних закладів, проаналізовано зарубіжний досвід їх створення та використання. Розглянуто організаційно-інформаційне забезпеченя наукової діяльності в НАПН України. Висвітлено особливості підготовки науковців і бібліотечних працівників до роботи з ЕБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)8 + Ч734(4/8)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Богачков Ю. М. 
Інтернет-орієнтовані автоматизовані системи збирання, накопичення і опрацювання результатів навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів : посібник / Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. І. Вольневич, В. В. Дивак, О. Е. Коневщинська; ред.: Ю. М. Богачков; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 158 c. - Бібліогр.: с. 157-158 - укp.

Надано поняття про навчальні досягнення, технології збору інформації про них, їх моніторинг, контроль та оцінювання. Проаналізовано системи, що використовуються для збирання та опрацювання інформації про навчальну діяльність. Розглянуто комплексну систему автоматизації збирання, накопичення та опрацювання результатів навчальної діяльності "АСПЕКТОР", мету її створення, призначення, функції та структури. Описано рекомендовану технологію роботи з модулями, що входять до цієї системи, а також послідовність та технологію використання модулів бланкового та комп'ютерного тестування. Послідовно описано технологічний процес організації збирання, накопичення та опрацювання інформації про навчальну діяльність учнів ЗНЗ з використанням системи "АСПЕКТОР" та інших систем. Надано характеристику продуктів, одержаних у процесі збору такої інформації. Розглянуто зміст, форми, методи та види контролю якості освіти (поточного, рубіжного, підсумкового). Проаналізовано переваги та недоліки тестового котролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.288

Шифр НБУВ: ВА767746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Биков В. Ю. 
ІКТ-аутсорсінг і нові функції ІКТ-підрозділів навчальних закладів і наукових установ [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/717/529

Надано грунтовний аналіз сучасного етапу інформатизації суспільства й освіти. З позицій системного підходу розглянуто інноваційний причинно-наслідковий ланцюг, що висвітлює і деталізує загальну проблему — невідповідність організаційно-функціональної структури ІТ-підрозділів освітніх закладів і наукових установ об'єктивним умовам сучасного стану розвитку засобів і технологій інформаційного суспільства. У зв'язку з актуальністю застосування на сучасному етапі інформатизації системи освіти механізму аутсорсингу для забезпечення функціонування і розвитку ІКТ-систем освітніх організаційних структур розглянуто деякі теоретико-практичні аспекти цього поняття і явища. Окреслено функції ІКТ-підрозділів, що підтримують і розвивають ІКТ-системи на базі адаптивних інформаційно-комунікаційних мереж, тобто тих, які у своїй роботі спираються на хмарну (корпоративну або загальнодоступну) ІКТ-інфраструктуру.

Представлен глубокий анализ современного этапа информатизации общества и образования. С позиций системного подхода рассмотрена инновационная причинно-следственная цепь, освещающая и детализирующая общую проблему — несоответствие организационно-функциональной структуры ИТ-подразделений образовательных и научных учреждений объективным условиям современного состояния развития средств и технологий информационного общества. В связи с актуальностью применения на современном этапе информатизации системы образования механизма аутсорсинга для обеспечения функционирования и развития ИКТ-систем образовательных организационных структур рассмотрены некоторые теоретико-практические аспекты этого понятия и явления. Определены функции ИКТ-подразделений, поддерживающих и развивающих ИКТ-системы на базе адаптивных информационно-коммуникационных сетей, то есть тех, которые в своей работе опираются на облачную (корпоративную или общедоступную) ИКТ-инфраструктуру.

In the article the deep analysis of broad areas of research of the current stage of information society technologies in education is provided. From the standpoint of systems approach a causal chain that describes and details the common problem - the lack of organizational and functional structure of IT departments of educational and scientific institutions in view of the objective conditions of the current state of development of information technologies is considered. Due to urgency of application of the outsourcing mechanism for the operation and development of the ICT systems of educational organizational structures at the present stage of informatization of education, some theoretical and practical aspects of this concept and phenomenon are revealed. The functions of ICT departments that support and develop ICT systems based on adaptive information and communication networks, i.e. those based on cloud (corporate or public) ICT infrastructure, are described.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Биков В. 
Інформаційні мережі відкритого навчального середовища / В. Биков, В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 54-63. - укp.

Розглянуто питання формування та підтримки в актуальному стані мережевих електронних інформаційних ресурсів відкритого навчального середовища післядипломної педагогічної освіти. Вивчено аспект доступу до спрямованих на освітні цілі мережевих ресурсних сегментів, створених поза межами системи післядипломної педагогічної освіти. Охарактеризовано міжнародні організації та їх науково-освітні мережі. Розкрито систему науково-педагогічної інформації в Україні. Висвітлено системні особливості науково-освітніх інформаційних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30ф + З970.315

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського